PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław / obsługa klienta, praca biurowa, pracownik hali w hipermarkecie

  • 1. Data: 2004-02-28 04:20:47
    Temat: Wrocław / obsługa klienta, praca biurowa, pracownik hali w hipermarkecie
    Od: "Conqistador" <c...@N...gazeta.pl>

    Jestem z mazowsza, chciałbym się przenieść do Wrocławia, abym mógł to
    uczynić muszę znaleźć tam pracę. Szukam jakiejkolwiek pracy, byle nie
    fizycznej, akwizycje i rozdawanie ulotek wykluczam.

    Wiek: 21 lat

    Wykształcenie:
    - średnie (liceum ekonomiczne)
    - studium informatyczne.

    Znajomość języków:
    - angielski w stopniu komunikatywnym.

    Doświadczenie:
    - prawie nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, przez miesiąc na
    umowę-zlecenie pracowałem w banku.

    Dodatkowe informacje:
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera i internetu,
    - bardzo dobra znajomość pakietu MS-OFFICE
    - dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych: fax, ksero
    podstawowa znajomość html

    Zalety:
    - łatwość nawiązywania kontaktów,
    - otwartość

    Uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Kontakt: c...@g...pl

  • 2. Data: 2004-02-28 14:28:39
    Od: "Bas" <b...@b...pl>

    Muszisz pójść do jakiegoś z hipermarketów i wypełnić formularz
    pozdrowienia i powodzenia w szukaniu pracy
    Bartek