PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław -> młody ambitny student zaoczny

  • 1. Data: 2004-06-10 01:00:11
    Temat: Wrocław -> młody ambitny student zaoczny
    Od: "Azgoroth" <a...@g...pl>

    Witam.

    Jestem 23 letnim studentem informatyki i poszukuje pracy we Wrocławiu
    (ewentualnie w Długołęce k. Wrocławia).
    Obecnie posiadam tytuł technika telekomunikacji.
    Pracowałem już w różnych zawodach, a co za tym idzie mam różnorodne
    doświadczenie.
    Jestem ambitny, dobrze zorganizowany, odpowiedzialny, pomysłowy, a przede
    wszystkim szczery i otwarty. Łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi.
    Potrafię poświęcić się swojej pracy.

    Na zyczenie prześlę CV.

    Pozdrawiam, Paweł.
    tel. 0-606-359-646