PracaGrupypl.praca.szukana[Wroclaw] /me szuka pracy :-([Wroclaw] /me szuka pracy :-(
  • From: "Neo[EZN]" <n...@m...tenet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: [Wroclaw] /me szuka pracy :-(
    Date: Wed, 8 May 2002 21:29:22 +0200

    Umiejetnosc projektowania stron www, znajomosc programow
    Adobe Photohsop, 3D Studio MAX, Front Page, Macromedia Dreamweaver,
    Macromedia Flash, znajomosc jezyka angielskiego, sprzetu komputerowego.
    Znajomosc Windowsow, DOS'a, Office'a 97/2000/XP. Praktyki w Internet
    Communications (Wroclaw/Poltegor). Bardzo szybko pisze na klawiaturze
    (numerycznej takze :-). Znam troche PHP (srednio) i mysql'a (niedlugo cala
    strona http://wroclaw.dolny.slask.pl bedzie w php+mysql - wyglad sie nie
    zmieni, skrypty juz napisane, do wgladu). Posiadam prawo jazdy kat.B.

    Ukonczone w zeszlym roku Technikum Elektroniczne o specjalnosci systemy
    komputerowe, egzamin koncowy ze znajomosci sieci/sprzetu zdany na ocene
    bardzo dobra.

    Zainteresowania:
    Wroclaw (przeszlosc, terazniejszosc, przyszlosc) , komunikacja miejska,
    fotografia (analogowa, cyfrowa - jak cos to fotki tez moge pstrykac :-)

    Praca potrzebna jest z tego wzgledu, ze mam zamiar kontunuowac studia, ale
    na interesujcym dla mnie kierunku (...na ktory zabraklo mi minimalnej
    ilosci punktow na studia dzienne dlatego 'skazany' jestem na pojscie na
    studia zaoczne, niestety troche te studia kosztuja...)

    Przykladowe strony:
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - moja najnowsza strona
    http://main.tenet.pl/~neo/czarna/index.htm - strona, ktora czeka na
    skonczenie

    A to jest moja pierwsza strona z 2000 roku -
    http://main.tenet.pl/~neo/EZN/index.html

    Komputer mam w domu ze stalym dostepem do internetu. Wiecej grafik 2D/3D,
    projekty, itd.... moge przeslac na zyczenie.

    Pozdrawiam :->
    P.Herba "Neo[EZN]"
    p...@u...pl