PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław - inżynier systemowy/security officer

  • 1. Data: 2002-09-27 21:46:30
    Temat: Wrocław - inżynier systemowy/security officer
    Od: "Tomasz Polus" <t...@f...net.pl>

    Witam,

    W związku z tym, że po niemal dwuletnim pobycie
    postanowiłem opuścić Kraków i jednocześnie firmę,
    w której tam pracowałem, poszukuję pracy w miejscu
    mojego stałego zamieszkania - we Wrocławiu.
    Chciałbym pracować jako inżynier systemowy
    lub administrator zabezpieczeń.

    CV:
    http://www.polvision.com.pl/tpolus/cv.doc
    List motywacyjny: