PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław i okolice, administracja infrastrukturą IT

  • 1. Data: 2002-12-14 20:59:35
    Temat: Wrocław i okolice, administracja infrastrukturą IT
    Od: "tominf" <t...@t...pl>

    Witam,

    chciałbym zaoferować swoją pomoc w dziedzinie administracji infrastrukturą
    IT. Mam na myśli usługi standardowe jak administracja i konfiguracja stacji
    roboczych i serwerów Windows, Linux, Unix oraz nadzór na sieciami
    komputerowymi. Ponadto oferuję swoją pomoc w zakresie konfiguracji modemów i
    routerów, systemów firewall, systemów proxy oraz administracji baz danych.

    Ofertę kieruję do instytucji z Wrocławia i okolic. Mogę współpracować na
    podstawie umów o dzieło, mogę również wystawiać faktury VAT.

    Pozdrawiam

    Tomek