PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław: ekonomia, informatyka

  • 1. Data: 2002-01-20 17:58:02
    Temat: Wrocław: ekonomia, informatyka
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    Jestem studentem V roku studiów zaocznych AE we Wrocławiu na wydziale
    Zarządzania i Informatyki. Mam ukończone studia licencjackie w Wyższej
    Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ekonomista z wykształcenia, informatyk z
    zamiłowania. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
    Obecnie pracuję na stanowisku informatycznym w jednym z banków, ale mój
    kontrakt wygasa w połowie października. Mogę zrezygnować z pracy wcześniej.
    Może ktoś znajdzie dla mnie jakąś posadkę? ;-))

    Pzdr,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash