PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław - dyspozycyjna, młoda, konsekwentna

  • 1. Data: 2003-08-06 12:55:58
    Temat: Wrocław - dyspozycyjna, młoda, konsekwentna
    Od: " Kamila" <e...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję pracy we Wrocławiu. Jestem absolwentką AR - mgr inż. Ochrony
    Środowiska (praca mgr. wykonana w Katedrze Chemii). Ukończyłam kurs z zakresu
    promocji i reklamy. Posiadam doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży,
    pracy w laboratorium (praktyka w Sanepidzie), pracy dla portalu
    internetowego. Umiejętności: bardzo dobra obsługa komputera
    (Win9x,MSOffice,CorelDraw,PowerPoint), obsługa kasy fiskalnej, ksero, dobra
    znajomość j.ang i j.niem.

    Uprzejmie proszę o kontakt na adres e-mail: e...@g...pl