PracaGrupypl.praca.szukana › Wroclaw- duze doswiadczenie, FCE, wloski...

  • 1. Data: 2002-08-24 18:35:19
    Temat: Wroclaw- duze doswiadczenie, FCE, wloski...
    Od: "Agata Mikosz" <a...@w...pl>

    Dzien dobry

    Mam wyzsze wyksztalcenie - Jestem mgr inz. planista przestrzenny, mam
    piecioletnie doswiadczenie w pracy. Pracowalam jako przedstwawiciel handlowy
    w miedzynarodowych koncernach: MASTERFOODS Polska, MCLANE Polska, oraz jako
    przedstawiciel handlowy a nastepnie asystentka zarzadu w ogolnopolskiej
    firmie internetowej. Znam perfekcyjnie jezyk angielski (FCE), dobrze wloski.
    Mam prawo jazdy oraz wlasny samochod. Biegle obsluguje komuter (Windows,
    Office, internet), a takze urzadzenia biurowe (Faks, Xero, itp.). Skonczylam
    podstawowy kurs ksiegowosci. Odnosilam wiele sukcesow jako przedstawiciel
    handlowy, bylam tez ceniona asystentka (posiadam referencje).
    Obecnie poszukuje pracy.

    pozdrawiam
    Agata Mikosz
    tel. 071 351-07-71