-
1. Data: 2003-05-26 13:33:23
Temat: Wroclaw/Warszawa - Informatyk (HelpDesk, admin)
Od: Michal Kulczycki <m...@m...pl>
Holenderska firma konsultingowa Meurs poszukuje
INFORMATYKA do HELPDESK'U
Główne zadania stanowiska:
* obsługa Klientów w ramach HelpDesk,
* uczestniczeniu we wdrożeniach, szkoleniach itp.
Dodatkowo (ewentualnie):
* administracja siecią (serwery Linux, stacje Windows, dwa biura),
* programowania aplikacji (Delphi),
* obsługa serwisu WWW (własne serwery, Apache, PHP itp.)
Wymagania minimalne:
* wykształcenie informatyczne (mogą być studenci od III roku).
* podstawowa znajmość j. angielskiego,
* dyspozycyjność w wymarze minimum 3 dni roboczych w tygodniu.
Dodatkowymi atutami będą:
* doświadczenie w obsłudze Klientów i wdrożeniach,
* doświadczenie w zakresie projektowania i realizacji serwisów WWW,
* biegła znajomość Delphi.
Możliwe formy współpracy: umowa - zlecenie, umowa o dzieł, umowa o pracę.
Preferujemy osoby z Wrocławia, ale możliwa jest także współpraca w
Warszawie. W drugim wypadku wymagana pełna dyspozycyjność (w wymiarze
etatu) i możliwość wyjazdu do Wrocławia w celu odbycia szkolenia (1-2
tyg). NIE interesują nas ofery z Krakowa, Trójmiasta, Katowic itp.
Oferty zawierające podstawowe CV i krótki opis projektów (jeżeli mieszczą
się w interesujących nas obszarach) proszę przesyłać mailem na adres:
mkulczycki(at)meurs.pl. Kontakt telefoniczny możliwy, acz bez przesady.
Przed fizycznym spotkaniem NIE udzielamy informacji na temat
wynagrodzenia.
--
Michał Kulczycki
R&D Manager
Meurs Polska Sp. z o.o.
kom: 0 605 67 67 15
mail: mkulczycki(at)meurs.pl
---
Pozdrawiam
Michal Kulczycki
R&D Meurs-DGK
m...@m...pl