eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWrocław => Technical Support Representative <=Wrocław => Technical Support Representative <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Wrocław => Technical Support Representative <=
    Date: Tue, 6 Apr 2021 07:15:04 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 97
    Message-ID: <4...@t...pl>
    References: <4...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1617693304 4719 31.179.177.242 (6 Apr 2021 07:15:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2021 07:15:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <4...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:56631
    [ ukryj nagłówki ]

    For our Client, Scandinavian company that is empowering Fortune 500s
    and global enterprises and their supply chain logistics
    stakeholders to achieve greater efficiency by automating supply
    chains and business processes and optimizing communication through
    technology. Companys mission is to deliver value across the
    end-to-end supply chain by dramatically increasing the visibility
    of product flow and condition quality while minimizing waste.

    *****
    ***** Technical Support Representative
    *****



    ***** The Key Responsibilities:

    * Analyzing logs using ELK (Elasticsearch, Logstash and Kibana) stack
    platform
    * Solving received cases, performing further troubleshooting on issues
    with interface, devices, connectivity, data missing, reports etc.
    * Escalation of the issues according to existing procedures
    * Performin trainings for the company's customers (online / in the
    office) on request
    * Supporting 1st line of support in more difficult cases
    * Ticketing boards management
    * Contribution to existing knowledge base


    ***** Desired skills & experience:

    * At least 2 years of technical support experience
    * Fluency in English
    * Hand on experience in SQL
    * Knowledge of Atlassian software
    * Customer-orientated
    * Willingness to work in shifts schedule to cover business needs
    * Technical and analytical mindset, attention to detail
    * Highly developed soft skills, being a reliable team player


    ***** Good to have skills:

    * Basic programming skills - best - Java


    ***** We offer:

    * Employment based on an employment contract or a B2B contract
    * Provided office equipment (laptop + docking station + two screens +
    office chair) or possibility on work on own equipment
    * Quarterly meetings in Iceland where all team members attend
    workshops/meetings, travel expenses are paid
    * Work in a modern environment in a company from Iceland
    * Scandinavian work culture


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/46420-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2104
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=b2b5b2d42fcc8f174d6b37f4dcab9a10

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1