PracaGrupypl.praca.szukana › Wroclaw - Szukam dodatkowej pracy

  • 1. Data: 2007-01-09 23:57:03
    Temat: Wroclaw - Szukam dodatkowej pracy
    Od: "gdlm" <g...@t...pl>

    Pracuję na 5/8 etatu, opłacane mam wszystkie składki ZUS, szukam dodatkowego
    zajęcia, które można wykonywać za pośrednictwem Internetu, np. uzupełnianie,
    wprowadzanie danych, itp.

    Mam 38 lat, wykształcenie średnie ekonomiczne + Policealne Studium
    Informatyczne, 14 letni staż pracy, m.in. w zaopatrzeniu, bankowości, jako
    telemarketer, w spedycji krajowej, solidny, uczciwy, rzetelny, dobra obsługa
    komputera - Word, Excel, OpenOffice, Adobe Photoshop, Gimp, Internet,
    poczta elektroniczna, język angielski w stopniu komunikatywnym, obsługa
    urządzeń biurowych. Ukończony kurs spedytora - logistyka. Tel. 0698/565 -
    880.