PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław\ Szukam Stażu lub pracy jako programista Java C++ lub PHP

  • 1. Data: 2007-10-16 15:46:25
    Temat: Wrocław\ Szukam Stażu lub pracy jako programista Java C++ lub PHP
    Od: "koder" <p...@o...pl>

    Witam

    Jestem po studiach inżynierskich z informatyki..
    Szukam płatnego bądź bezpłatnego Stażu, (lub pracy) na stanowisku
    programisty C++, lub Java (J2SE).

    Znam C++ na poziomie raczej dobrym, podstawy Javy ( J2SE, której to ciągle
    się uczę, zamierzam poznać też J2EE), podstawy PHP + MYSQL + HTML +
    JavaScript.
    Ponadto UML i Wzorce projektowe.

    Szybko się uczę i jestem otwarty na wszelkiego rodzaju szkolenia związane z
    branżą IT, a szczególnie z programowaniem.

    Jestem również gotowy na podpisanie kilkuletniego kontraktu z firmą która
    zdecyduje się zaoferować mi Staż bądź Pracę w trakcie którego zaoferowane
    zostanie mi szkolenie w jednej z technologii Java, C# dla NET i C++. Rozważę
    też i inne oferty..

    Posiadam też wiedzę z zakresu sieci TCP/IP i systemów operacyjnych (FreeBSD,
    Linux Slackware, Windows)
    i jestem otwarty również na propozycje związane z tym tematem..

    Zainteresowanych proszę o składanie ofert na adres p...@o...pl