PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław-Szukam Pracy

  • 1. Data: 2004-07-05 10:59:53
    Temat: Wrocław-Szukam Pracy
    Od: "gdlm" <g...@t...pl>

    35 lat, niepalący, wykształcenie średnie ekonomiczne, 13 letni staż pracy
    ( w tym 4 lata w bankowości, 3 lata jako telemarketer ) solidny, uczciwy,
    rzetelny, dyspozycyjny szuka pracy na pełen, 1/2 etatu, umowę - zlecenie.
    Dobra obsługa komputera - Word, Excel, PowerPoint, Internet, poczta
    elektroniczna, język angielski na poziomie średnim w mowie i piśmie,
    obsługa urządzeń biurowych. Kontakt: Wrocław, 0698/565 - 880. Mogę
    wykonywać wszelkie prace biurowe, wprowadzać dane, telemarketing. Możliwość
    pracy w nocy, w domu, posiadam stały dostęp do Internetu.

  • 2. Data: 2004-07-05 11:46:05
    Temat: Re: Wrocław-Szukam Pracy
    Od: Artur Sadowski <a...@a...pl>

    Użytkownik gdlm napisał:
> [...]
    > wykonywać wszelkie prace biurowe, wprowadzać dane, telemarketing. Możliwość
    > pracy w nocy, w domu, posiadam stały dostęp do Internetu.

    witam,

    proszę przesłać CV ze zdjęciem,
    z poważaniem,

    Artur Sadowski