eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWrocław => Service Desk Agent (Finnish language) <=Wrocław => Service Desk Agent (Finnish language) <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Wrocław => Service Desk Agent (Finnish language) <=
    Date: Thu, 2 Feb 2023 10:30:07 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 101
    Message-ID: <6...@t...pl>
    References: <6...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 2 Feb 2023 10:30:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="2320181"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <6...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:74712
    [ ukryj nagłówki ]

    Our client is one of the biggests TSL (Transport, Shipping, Logistics)
    worldwide company, with with more than 140 years of logistics
    experience, with about 2000 locations around the world and more
    than 76 000 employees wordwide. For main IT Department, based in
    South Warsaw, we are currently looking for:

    *****
    ***** Service Desk Agent (Finnish language)
    *****



    ***** Tasks:

    * Responding to first level support requests via multiple sources such
    as portal, phone or email.
    * Diagnoses client problems relying mainly on checklists and training,
    via remote access to diagnose, resolve or forward to 2nd level
    * Identification of recurring problems and notification of team
    members
    * Assisting in the resolution of application, hardware and software
    problems following process or Knowledge Articles (KA's).
    * Awareness of service level agreement targets and ensure that they
    are not breached.
    * Communicates service procedures to IT Users
    * Monitoring of the Network and key applications
    * Escalate when necessary to line management
    * Track incident status and inform users regarding status
    * Get approval for incident resolution / request fulfilment from user


    ***** Position requirements:

    * Fluent written and spoken Finnish (at least Upper-intermediate)
    * High level of IT literacy
    * ITSM tool usage experience i.e. Service Now, Remedy, JIRA etc. for
    Incident, Problem, Request & Change Management
    * Customer service mindset
    * Professional working proficiency in English


    ***** Nice to have:

    * Proven experience in providing IT Support
    * ITIL knowledge
    * ITIL certified


    ***** We offer:

    * Attractive salary
    * Remote work (onboarding in Warsaw office)
    * Work in a dynamically developing company, which is a global leader
    in the transport and logistic sector
    * Various challenges at work
    * Great atmosphere
    * Medical healthcare package
    * Sport Card
    * Life insurance
    * Holiday Bonus
    * Annual Bonus
    * Work-life Balance


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/69528-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2302
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=bd8aa1e2ae172a4d8b5b753ef46c2c48

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1