PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław, SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY OFERT TURYSTYCZNYCH

  • 1. Data: 2002-02-19 13:59:39
    Temat: Wrocław, SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY OFERT TURYSTYCZNYCH
    Od: "Tomasz Szladowski" <t...@t...pl>

    Travelplanet SA poszukuje ambitnego i doświadczonego pracownika na
    stanowisko:

    SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY OFERT TURYSTYCZNYCH

    Wymagania:

    .. Doświadczenie w pracy w biurze podróży
    .. Znajomość systemu Start Amadeus
    .. Znajomość produktu turystycznego czołowych touroperatorów
    .. Dobra znajomość języka niemieckiego
    .. Znajomość pakietu MS Office
    .. Umiejętność współpracy z zespołem
    .. Komunikatywność, sumienność i obowiązkowość
    .. Znajomość innych systemów rezerwacyjnych będzie dodatkowym atutem

    Oferty: CV + list motywacyjny (z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach
    rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych
    osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833) prosimy przesłać do 22.02.2002 na adres:

    Travelplanet.pl S.A.
    Świdnicka 22
    50-068 Wrocław

    lub pocztą elektroniczną:
    r...@t...pl

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    http://www.travelplanet.pl