PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław / Przedstawiciel Bankowy

  • 1. Data: 2003-01-28 15:25:33
    Temat: Wrocław / Przedstawiciel Bankowy
    Od: "Piotr Kruk" <p...@i...pl>

    Poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela Bankowego we Wrocławiu
    Wymagania:
    - własna działalność gospodarcza
    - min średnie wykształcenie
    - doświadczenie w sprzedaży usług (mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
    finansowych)
    - zaangażowanie i samodzielność
    - łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    - wysoka kultura osobista i miła aparycja
    Oferujemy:
    - pracę dla dynamicznie rozwijającego się banku z kapitałem zagranicznym
    - ponadprzeciętne wynagrodzenie ściśle związane z wynikami sprzedaży
    - pracę w młodym dynamicznym zespole
    - atrakcyjny system szkoleń

    List motywacyjny oraz CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres e-mail.
    Załączone dokumenty powinny posiadać w nazwie pliku nazwisko kandydata.
    p...@i...pl
    Prosimy o dołącznie klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetważanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (Ustawa z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.
    883)".
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    --
    Composed with Newz Crawler 1.3 http://www.newzcrawler.com/