-
1. Data: 2007-05-18 19:19:29
Temat: Wrocław - Pracownik działu HelpDesk
Od: "Filip Pilny" <f...@p...fm>
Pracownik działu HelpDesk
Miasto: Wrocław
Branża: Informatyka/Internet
Rodzaj pracy: Praca stała
Opis stanowiska:
Poszukujemy dyspozycyjnych studentów studiów zaocznych do pracy w dziale
HelpDesk - telefoniczna obsługa klientów firmy świadczącej usługi dostępu do
Internetu.
Opis Firmy:
Call Center Inter Galactica świadczy usługi outsorcingowe bezpośrednio
związane z obsługą infolinii, reklamą i sprzedażą produktów, badaniami
rynkowymi i marketingowymi, czyli wszystkimi elementami, które składają się
na dobry wizerunek firmy i przekładają na sukces. Powstaliśmy w marcu 2001
roku jako partner niemieckiej firmy, a nasze działania obejmują głównie
rynek niemiecki oraz polski. Naszym kontrahentom zapewniamy nowoczesne i
wydajne rozwiązania w zakresie obsługi połączeń telefonicznych, wysoki
poziom obsługi klientów oraz wykwalifikowaną kadrę.
Wymagamy:
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
- poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi
- zdolności interpersonalnych - kontakt z klientem
- gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- dyspozycyjności minimum 25 godzin tygodniowo
- wieku do 25 lat
Oferujemy:
- zdobycie praktycznej wiedzy związanej z branżą IT
- atrakcyjny system szkoleń
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenia
- elastyczne godziny pracy
- satysfakcjonujące zarobki
- miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Sposób kontaktu:
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na stronie
www.ccig.pl/pl/praca/ .