eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław - Pracownik działu HelpDesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-05-18 19:19:29
    Temat: Wrocław - Pracownik działu HelpDesk
    Od: "Filip Pilny" <f...@p...fm>

    Pracownik działu HelpDesk

    Miasto: Wrocław
    Branża: Informatyka/Internet
    Rodzaj pracy: Praca stała


    Opis stanowiska:
    Poszukujemy dyspozycyjnych studentów studiów zaocznych do pracy w dziale
    HelpDesk - telefoniczna obsługa klientów firmy świadczącej usługi dostępu do
    Internetu.

    Opis Firmy:
    Call Center Inter Galactica świadczy usługi outsorcingowe bezpośrednio
    związane z obsługą infolinii, reklamą i sprzedażą produktów, badaniami
    rynkowymi i marketingowymi, czyli wszystkimi elementami, które składają się
    na dobry wizerunek firmy i przekładają na sukces. Powstaliśmy w marcu 2001
    roku jako partner niemieckiej firmy, a nasze działania obejmują głównie
    rynek niemiecki oraz polski. Naszym kontrahentom zapewniamy nowoczesne i
    wydajne rozwiązania w zakresie obsługi połączeń telefonicznych, wysoki
    poziom obsługi klientów oraz wykwalifikowaną kadrę.

    Wymagamy:
    - bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
    - bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
    - poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi
    - zdolności interpersonalnych - kontakt z klientem
    - gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym
    - dyspozycyjności minimum 25 godzin tygodniowo
    - wieku do 25 lat

    Oferujemy:
    - zdobycie praktycznej wiedzy związanej z branżą IT
    - atrakcyjny system szkoleń
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenia
    - elastyczne godziny pracy
    - satysfakcjonujące zarobki
    - miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole

    Sposób kontaktu:
    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na stronie
    www.ccig.pl/pl/praca/ .


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1