PracaGrupypl.praca.szukana[Wrocław] Pracownik biurowy, CC, BOK.

  • 1. Data: 2004-08-21 11:27:21
    Temat: [Wrocław] Pracownik biurowy, CC, BOK.
    Od: " ianp" <i...@g...pl>

    O mnie:
    Student 5 roku Politechniki Wrocławskiej, wydział chemiczny.

    Umiejętności:
    Biegła znajomość internetu.
    Dobra znajomość systemu Windows oraz pakietu MS Office.
    Bezwrokowe, dziesięciopalcowe pisanie na klawiaturze (ca 300 znaków na minutę).
    Podstawowa znajomośc systemu Linux oraz pakietu OpenOffice.
    Podstawowa znajomość HTML, tworzenie prostych stron i ich publikacja (ftp).

    Znajomość języków obcych:
    Angielski &#8211; podstawowa, komunikatywna.
    Francuski &#8211; elementarna.

    Obecnie ucze się:
    Tworzenia makr w OpenOffice.
    &#8220;Szlifuję&#8221; HTML.
    Języka francuskiego.

    Charakter poszukiwanej pracy:
    Praca w biurze, kontakt z klientem (BOK, CC).

    Dlaczego ja?
    Podchodzę bardzo poważnie do każdego powierzonego mi zadania.
    Posiadam umiejętność analitycznego myślenia (jest problem &#8211; jest i
    rozwiązanie), ponadto chętnie pomagam innym. A na codzien jestem miłym i
    kulturalnym studentem PWr ;)

    Kontakt: i...@o...pl