PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => PHP / Magento Developer (Senior) <=

  • 1. Data: 2019-03-27 11:45:02
    Temat: Wrocław => PHP / Magento Developer (Senior) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dziś jesteśmy w miejscu, w którym świat IT wygląda zupełnie
    inaczej, zmieniła się większość technologii, a my z
    wyświechtanego "jesteśmy ekspertami" dorośliśmy do "przed nami
    jeszcze wiele nauki'. Rzecz, która nie uległa zmianie, to nasza
    misja dostarczania rozwiązań, które są wartościowe dla
    użytkownika końcowego. Realizujemy to, tworząc kompetentne i
    zaangażowane zespoły projektowe, w których czynnie uczestniczą
    nasi klienci. To właśnie dlatego udaje nam się wdrażać
    e-Commerce. Właśnie dlatego do swojego zespołu poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** PHP / Magento Developer (Senior)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwijanie istniejących systemów opartych o Magento
    * Projektowanie i implementacja portali i systemów internetowych
    * Dbanie o wysoką jakość tworzonych rozwiązań
    * Przeprowadzanie code review powstających elementów projektu

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Bardzo dobra znajomośść PHP i OOP
    * Znajomość wzorców projektowych wykorzystywanych w Magento
    * Posiadanie umiejętności implementacji integracji z systemami
    zewnętrznymi (przy wykorzystaniu np. API REST, JSON)
    * Dogłębne rozumienie problemów wydajności jakie pojawiają się w
    projektach webowych i znajomość możliwości ich rozwiązywania
    (np. systemy cache),
    * Umiejętność testowania i dokumentowania kodu
    * Znajomość zagadnień Continuous Integration projektów
    programistycznych
    * Doświadczenie w pracy z GITLAB / GITHUB / Bitbucket
    * Wykształcenie techniczne
    * Umiejętność pracy w zespole

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Praca z Magento (w wersji 1 lub 2)
    * Wdrażanie systemów e-commerce
    * Doświadczenie w pracy w zwinnej metodologii
    * Praca w zespołach powyżej 3 osób

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    * Elastyczne godziny pracy (7/9 - 15/17)
    * Możliwa częściowa praca zdalna po wdrożeniu
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta sportowa
    * Kurs języka angielskiego
    * Owocowe poniedziałki