eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Wrocław - Obsluga Klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-07-15 14:49:34
    Temat: Wrocław - Obsluga Klienta
    Od: "Part One" <p...@i...pl>

    Firma zatrudni pracownika (kobietę) do działu obsługi klienta (telecentrum)
    we Wrocławiu.

    Cechy idealnej kandydatki:
    - wiek do 35 lat
    - miłe brzmienie głosu
    - komunikatywność z naciskiem na łatwość formułowania informacji
    - biegłość w poprawnym posługiwaniu się językiem polskim
    - bardzo dobra organizacja pracy
    - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
    - umiejętność pracy w warunkach presji czasu
    - umiejętność przekonywania naszych Klientów do najkorzystniejszych
    koncepcji
    - biegła obsługa komputera, internetu
    - bardzo dobra znajomość MS Word i MS Excell

    Zadaniem poszukiwanej osoby będzie obsługa Klientów kontaktujących się z
    telefonicznie lub osobiście z naszą firmą: zaproponowanie najlepszych
    rozwiązań, ich wycena, uzgodnienie terminów, zamknięcie sprzedaży. W pewnym
    zakresie zadaniem poszukiwanego pracownika będzie również telemerketing.

    Oferujemy pracę na podstawie umowy - zlecenia na okresie próbnym. Po okresie
    próbnym umowa o pracę.

    Pełne aplikacje (list motywacyjny, cv ze zdjęciem - inne nie będą
    rozpatrywane) prosimy wysyłać na adres mailowy: p...@i...pl w
    terminie do 22 lipca br.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1