-
1. Data: 2008-10-09 08:13:12
Temat: Wrocław / MARKETING ASSISTANT / TELEMARKETER (-KA)
Od: "Infosynergia" <o...@i...bezniechcianejpoczty.eu>
Firma Infosynergia (www.infosynergia.eu) zajmująca się wdrażaniem
nowoczesnych systemów klasy Business Intelligence do budżetowania i
controllingu dla przedsiębiorstw poszukuje osoby do pracy w charakterze
Marketing Assistant / Telemarketera. Studenci mile widziani.
W zakresie kompetencji zatrudnionej osoby będzie m.in:
> zdobywanie informacji o preferencjach klientów poprzez kontakt
> telefoniczny z decydentami w przedsiębiorstwach, menedżerami wyższych
> szczebli zarządzania (głównie dyrektorami finansowymi i głównymi
> księgowymi, kierownikami działów analiz i controllingu, prezesami),
> polecanie im oferowanych systemów i usług, pozyskiwanie firm
> zainteresowanych spotkaniem handlowym, prezentacją naszych systemów,
> docieranie do nowych firm za pośrednictwem Internetu, praca z
> wyszukiwarką.
Należysz do grona poszukiwanych przez nas osób jeżeli:
> posiadasz wysoką kulturę osobistą i umiejętność swobodnego prowadzenia
> rozmów telefonicznych,
> Twoje cechy to elokwencja, komunikatywność, miły głos i dykcja oraz bardzo
> dobra organizacja pracy,
> znasz podstawy obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, program pocztowy,
> Internet),
> mile widziana znajomość zagadnień ekonomicznych i/lub informatycznych.
Oferujemy Ci:
> udział w procesie marketingu i sprzedaży nowoczesnych systemów
> informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach oraz usług
> wdrożeniowych i konsultingowych,
> solidne zarobki adekwatne do osiąganych efektów (stawka godzinowa +
> premie; docelowo średnio 10-14 zł/godz.),
> elastyczny czas pracy - min. 15-25 godzin tygodniowo od poniedziałku do
> piątku w godz. 8-16,
> miejsce pracy - biuro handlowe Wrocław Popiele (ul. Mydlana 1),
> formę zatrudnienia: umowa zlecenie/umowa o dzieło,
> szkolenia produktowe i handlowe.
CV wraz ze zdjęciem i krótkim listem motywacyjnym prosimy kierować na adres:
o...@i...eu z dopiskiem w temacie "Marketing Assistant".