PracaGrupypl.praca.szukana › Wroclaw - Kto mnie zatrudni?

  • 1. Data: 2006-10-24 14:58:39
    Temat: Wroclaw - Kto mnie zatrudni?
    Od: "gdlm" <g...@t...pl>

    38 lat, niepalący, wykształcenie średnie ekonomiczne + Policealne Studium
    Informatyczne, 14-letni staż pracy, m.in. w zaopatrzeniu, bankowości, jako
    telemarketer, w transporcie (spedycja krajowa i międzynarodowa), solidny,
    uczciwy, rzetelny, dyspozycyjny szuka pracy we Wrocławiu. B. dobra obsługa
    komputera - Word, Excel, OpenOffice, system zarządzania SAP, Internet,
    poczta elektroniczna, język angielski w stopniu komunikatywnym, obsługa
    urządzeń biurowych. Ukończony kurs spedytora - logistyka. Mogę wykonywać
    wszelkie prace biurowe, wprowadzać dane jak również wykonywać inne prace nie
    wymagające zbytniego wysiłku fizycznego. Tel. 0698/565 - 880.