PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Konsultant SAP HR-PY (HCM-PY) <=

  • 1. Data: 2015-10-17 11:00:02
    Temat: Wrocław => Konsultant SAP HR-PY (HCM-PY) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant SAP HR-PY (HCM-PY)
    *****
    ***** miejsce pracy: Wrocław
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie modułu HR-PY dla
    Klientów firmy
    * Realizacja mini projektów rozwojowych
    * Prowadzenie audytów w zakresie HR Payroll
    * Realizacja prezentacji i szkoleń dla zespołu serwisowego
    * Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla Klientów

    ***** Nasze wymagania:

    * Co najmniej 3 lata doświadczenia we wdrożeniach SAP HR-PY
    * Udział w co najmniej 2 pełnych cyklach wdrożeniowych
    * Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń serwisowych
    * Znajomość zagadnień integracyjnych z HR
    * Znajomość języka angielskiego
    * Umiejętność komunikacji i współpracy w grupie

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dobra znajomość języka niemieckiego

    ***** Proponujemy:

    * Aktywny udział w rozwojowych, pełnych wyzwań projektach
    * Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez szkolenia oraz
    jasną ścieżkę kariery
    * Stabilną pracę w doświadczonym zespole, pracujesz z jednymi z
    najlepszych ludzi w branży
    * Elastyczny czas pracy
    * Wysokie standardy pracy, możliwość angażowania się w wiele
    inicjatyw społecznych i sportowych
    * Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna,
    ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy
    integracyjne itd.)

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10560-094b73974a0b5977704
    4a72ea1.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=0feb9ee3afd5079c5f01b519f578613f