PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław / Kierownik produkcji

  • 1. Data: 2007-10-01 20:16:21
    Temat: Wrocław / Kierownik produkcji
    Od: "CV-raport" <i...@w...pl>

    EIKA Polska Sp. z o.o. - firma produkcyjna z branży AGD z siedzibą we
    Wrocławiu poszukuje osób na następujące stanowisko:

    KIEROWNIK PRODUKCJI
    nr ref. 11/07
    miejsce pracy - Wrocław

    Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
    - Wykształcenia wyższego technicznego (preferowany kierunek mechaniczny lub
    elektryczny)
    - Minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w
    zakładzie zajmującym się produkcją masową
    - Minimum trzyletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników
    - Znajomości systemów ISO 9001, ISO 14001
    - Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    - Dobrej organizacji pracy
    - Umiejętności podejmowania decyzji
    - Nastawienia na osiąganie wyników
    - Odporności na stres

    Oferujemy:
    - Stałą i ciekawą pracę w firmie wchodzącej w skład międzynarodowego
    koncernu
    - Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę
    - Możliwość rozwoju zawodowego

    Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV i listu motywacyjnego z numerem
    referencyjnym na adres e-mail: r...@e...pl przy pomocy
    www.cv-raport.pl
    Jednocześnie zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi
    kandydatami.
    Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie
    danych osobowych, DzU nr 133, poz. 883).