PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław Java szukam pracy

  • 1. Data: 2008-04-24 01:05:11
    Temat: Wrocław Java szukam pracy
    Od: "bascha" <p...@o...pl>

    Witam

    Nie tak dawno ukończyłem studia inżynierskie z informatyki, obecnie pracuję
    w jednej z firm na stanowisku programisty.
    Ponieważ interesuję się JAVĄ szukam pracy na stanowisku programisty JAVA we
    Wrocławiu.

    Znam raczej dobrze :
    1) JSE, (JEE dopiero się uczę)
    2) podstawy wzorców projektowych
    3) podstawy UML i SQL
    4) znam również kilka innych języków programowania C++ PHP Delphi..
    5) angielski pozwalający na komunikację, oraz na czytanie dokumentacji
    technicznej

    Ponieważ interesuję się JAVĄ mam zamiar związać z nią swoją pracę zawodową.
    Obecnie zaczynam uczyć się i poznawać technologię JEE.
    Szybko się uczę i chętnie nawiąże współpracę z firmą pod której okiem będę
    mógł uczyć się standardu JEE jednocześnie pracując, interesuje mnie
    współpraca w dłuższej perspektywie, z możliwością uzyskania stałej umowy o
    pracę po okresie próbnym. Jestem otwarty na samodzielne douczenie się oraz
    na szkolenia organizowane przez pracodawcę

    Mam raczej nie wyskokie oczekiwania finansowe ze względu na to że głównie
    zależy mi na zdobyciu doświadczenia na stanowisku programisty JAVA.

    Jeśli moja oferta wyda się Państwu interesującą proszę o kontakt na adres:
    p...@o...pl