PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław: Informatyk/Serwisant/Help DeskWrocław: Informatyk/Serwisant/Help Desk
    From: "M.Karwowski" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Wrocław: Informatyk/Serwisant/Help Desk
    Date: Tue, 17 Jul 2007 14:50:58 +0200

    Witam,
    Szukam pracy na stanowisku Informatyk, Specjalista IT na terenie Wrocławia.
    Mimo ze jestem z Warszawy nie mam zadnych problemow ze zmiana miejsca
    zamieszkania, mozliwosc zatrudnienia praktycznie od zaraz.

    Niektore umiejetnosci:

    - Dobra znajomosc rynku komputerowego;
    - Bardzo dobra znajomosc zagadnien dotyczacych sieci komputerowych LAN
    (budowa, administracja, usuwanie usterek)na swoim koncie mam okablowanie
    calego biura
    - Caly czas rozwijam swoje zdolnosci dotyczace administracji serwerami
    opartymi na systemie LINUX (Red-Hat, Debian, Slackware, Fedora),
    - Znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci oraz systemów informatycznych
    - Bardzo dobra znajomość PC od strony sprzętowej i programowej
    (instalacja, konfiguracja, administracja MS Windows
    9x/ME/NT/2000/XP/2003/Linux)
    - Bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego w tym instalacja i
    konfiguracja aplikacji i urządzeń peryferyjnych)
    - Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
    - Umiejętność bezproblemowego korzystania z dobrodziejstw Internetu
    - Szeroka wiedza z zakresu diagnozowania i usuwania zagrożeń
    internetowych (wirusy, robaki internetowe, konie trojańskie, programy
    szpiegowskie, phishing)
    - Szeroka wiedza na temat instalacji i konfiguracji sieci LAN oraz
    połączeń internetowych DSL
    - Dobra znajomosc programu Platnik
    - Prawo jazdy kat. B - wyjazdy sluzbowe nie stanowia dla mnie problemu

    Szczegolowe informacje dostepne sa w moim CV, ktore chetnie przesle na
    zyczenie pracodawcy.

    Pozdrawiam
    Michal Karwowski

    Dane kontaktowe: