PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław/Handlowiec(kobieta)/praca stała-pilne !!

  • 1. Data: 2005-10-26 22:21:47
    Temat: Wrocław/Handlowiec(kobieta)/praca stała-pilne !!
    Od: "Mariusz" <m...@s...pl>

    Dynamicznie rozwijająca sie firma z polskim kapitałem, która od 8
    lat
    przejmuje na siebie problemy związane z zarządzaniem flotą
    samochodowa
    przedsiębiorstw.
    Poszukuje

    Handlowca(kobieta)

    Miejsce pracy: Wrocław

    Od idealnej kandydatki oczekujemy:
    - udokumentowane sukcesami doświadczenie na podobnych
    stanowiskach;
    - znajomość technik sprzedaży oraz obsługi klientów
    korporacyjnych i indywidualnych
    - łatwość nawiązywania kontaktów, dobra prezencja,
    samodzielność i umiejętność organizacji pracy
    - dokładność i terminowość powierzanych zadań
    - obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, znajomość języka
    angielskiego;
    -miejsce zamieszkania Wrocław lub okolice

    Oferujemy:
    - umowa o pracę-na cały etat
    - interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
    - atrakcyjne wynagrodzenie, korzystny system premiowy
    - samochód służbowy, tel. kom
    - możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji

    Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV i LM na adres:
    m.jaworski at samset.pl z tematem: Handlowiec-Wrocław

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883."