PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław, Handel lub inne zawody.

  • 1. Data: 2007-01-06 16:01:26
    Temat: Wrocław, Handel lub inne zawody.
    Od: korado <k...@a...pl>

    Witam
    Jestem z Wrocławia, wykształcenie wyższe techniczne, 32 lata, dyspozycyjny.
    Obecnie jestem słuchaczem Studiów Podyplomowych na Akademii Ekonomicznej
    we Wrocławiu na wyd. Handel Zagraniczny
    Język obcy: dobrze j. angielski i średnia znajomość j. niemieckiego.
    Bardzo dobrze obsługa komputera, ( word, power point, itd.), grafika.
    Posiadam ciekawe doświadczenia zawodowe.

    Poszukuje pracy jako przedstawiciel handlowy, obsługa klienta, sprzedaż,
    kontakt telefoniczny z klientem, prowadzenie szkoleń, prezentacje, lub
    pokrewne w handlu
    Chętnie czekam na inne propozycje nie koniecznie związane z handlem.
    (Mam głowę do interesów ;) )

    Więcej informacji chętnie udzielę w trakcie rozmowy.
    Tel kont. 502 996 055
    k...@g...com
    Pozdrawiam
    Konrad