PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Developer iOS - Objective-C code <=

  • 1. Data: 2015-09-26 12:20:32
    Temat: Wrocław => Developer iOS - Objective-C code <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, mobile agency based in London, we are currently
    looking for:

    *****
    ***** Developer iOS - Objective-C code
    *****
    ***** location: Wrocław
    *****

    ***** We expect you have:

    * At least 3 years commercial experience in a similar position
    * Excellent at writing Objective-C code
    * Very good understanding of OOP, memory management and pointers
    * Good knowledge of frameworks such as Networking, Core Data, Push
    notifications, Media and Core Graphics
    * Ability to read and write libraries
    * Ability to read, debug and expand on existing projects as well as
    building from new ones from scratch
    * Good understanding of version control, such as Git
    * Dislike of hacks - preferring well written code over quick fixes
    * Strong emphasis on usability best practices and structured code
    * Problem solver
    * Experience of continuous integration and Jenkins
    * Knowledge of design patterns
    * Ability to work in a team as well as working independently
    * Ability to analyse requirements, estimate work and work in an agile
    manner

    ***** Nice to have:

    * Experience with APIs such as Facebook, Twitter, G+, Google Maps
    * Experience with libraries such as RestKit, AFNetworking, SDWebImage,
    GoogleAnalytics, SegmentIO, TTAttributedLabel

    ***** Benefits offered:

    * Attractive salary
    * Growth opportunities
    * Work with an award winning London based agency on best in class
    brands
    * B2B employed

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9390-6a341931518f32361efa
    c37bb2c.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=5ce2e090061e99791273eb08b28714ba