PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław Asystentka/Sekretarka z praktyką

  • 1. Data: 2005-06-03 22:29:04
    Temat: Wrocław Asystentka/Sekretarka z praktyką
    Od: Anna Grzesiak <a...@w...pl>

    Witam,

    poszukuję pracy jako Asystemtka lub Sekretarka. Ze względu na swoje
    doświadczenie mogę również kierować małym biurem handlowym. Moje
    wykształcenie związane jest z turystyką i hotelarstwem, jednakże nie są
    mi obce branże - cementowa i telefonii komórkowej. W konaktach z
    klientami posługuję się językiem niemieckim i wspomagam angielskim. Moja
    odporność na stres jest standardowa, dyspozycyjność zadowalająca
    poniewaz kształcę się w systemie zaocznym.

    Szukam pracy w firmie gdzie panuje miła atmosfera. Chętnie przyjmę
    również pracę związaną z zastępstwem na czas określony.

    z poważaniem

    Anna Grzesiak
    a...@w...pl