PracaGrupypl.praca.szukanaWprowadzanie tekstów, tłumaczenia, prace graficzne itp. - Cały KrajWprowadzanie tekstów, tłumaczenia, prace graficzne itp. - Cały Kraj
    From: "Tomek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Wprowadzanie tekstów, tłumaczenia, prace graficzne itp. - Cały Kraj
    Date: Sun, 22 Dec 2002 19:04:49 +0100

    Szukam telepracy (pracy w domu) związanej z obróbką tekstów - przepisywanie,
    wprowadzanie, korekta, specyficzne przygotowanie do składu/łamania
    w programach DTP lub do stron www. Mógłbym również podjąć się tłumaczenia,
    opracowywania instrukcji technicznych, instrukcji obsługi urządzeń
    (komputery, peryferie, RTV, AGD) z angielskiego na polski. Możliwa obróbka
    graficzna - wektoryzacja, retusz i montaż bitmap, znaki graficzne, tabele,
    rysunki, animacja, bannerki. Mam doświadczenie w DTP - możliwe
    projektowanie.

    Pracuję na PC. Posiadam drukarkę oraz skaner.
    Mieszkam w Warszawie. Mam 37 lat, jestem dokładny i uczciwy.
    Do pracy wykorzystuję wyłącznie legalne, zakupione, licencjonowane
    oprogramowanie.

    Tomek

    email: p...@p...onet.pl
    tel. kontakt: 0 693 49 24 84