PracaGrupypl.praca.szukanaWprowadzanie danych komputerowych [Warszawa]Wprowadzanie danych komputerowych [Warszawa]
  • Data: 2004-08-24 12:10:47
    Temat: Wprowadzanie danych komputerowych [Warszawa]
    Od: "Marek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam pracy na pełny lub częściowy etat, ewentualnie na zlecenie przy
    wprowadzaniu danych komputerowych. Mam 35 lat, wykształcenie policealne
    ekonomiczne, kurs bezwrokowego maszynopisania. Bardzo dobrą znajomość
    komputera, możliwa jest też praca związana testami oprogramowania,
    internetem, grafiką komputerową. Łatwo opanowuję aplikacje pisane specjalnie
    dla firm. Wśród zainteresowań wymieniłbym fotografię (mógłbym nawet po
    przeszkoleniu pracować jako fotolaborant) oraz ogólnie rozumiane nauki
    społeczne. Posiadam doświadczenie jako operator komputerowy, operator
    urządzeń, całkowicie nie interesuje mnie praca przy akwizycji i sprzedaży czy
    handlu! Jestem osobą skrupulatną, dokładną, dobrze zorganizowaną i
    komunikatywną. Moje oczekiwania płacowe oscylują w sumie minimum 900zł lub
    więcej :)