PracaGrupypl.praca.dyskusjeWork & Travel , Camp America - brak chętnych

  • 1. Data: 2004-12-28 20:58:30
    Temat: Work & Travel , Camp America - brak chętnych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Podobno studenci nie chcą już jeździć na Work&Travel do USA, zarobki
    nieduże, trudno cokolwiek zaoszczędzić, przywieźć $ do PL.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 2. Data: 2004-12-28 21:00:36
    Temat: Re: Work & Travel , Camp America - brak chętnych
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > Podobno studenci nie chcą już jeździć na Work&Travel do USA, zarobki
    > nieduże, trudno cokolwiek zaoszczędzić, przywieźć $ do PL.

    hmm a ja się właśnie wybierałam.. :)
    ale jeśli $ ma tak nisko "stać" to chyba zacznę się zastanawiać :((

    pozdrawiam
    quirky

  • 3. Data: 2004-12-28 21:04:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> zapodał(a):
    > Podobno studenci nie chcą już jeździć na Work&Travel do USA, zarobki
    > nieduże, trudno cokolwiek zaoszczędzić, przywieźć $ do PL.

    Pieczywo drożeje, efekt cieplarniany, strasznie dużo spamu
    ostatnio dostaję.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-12-30 18:53:56
    Od: "Lamer :\)" <J...@g...pl>

    Witam!

    Bo W&T i CampAmerica to programy wymiany kulturalnej a nie zarobkowej :)

    Jednak mozna i przy takim kursie dolara zarobic. Kupic elektronike w stanach
    i sprzedac w Polsce. Mozna tez za zarobione pieniazki
    spedziec wakacje życia w USA i tą opcję WSZYSTKIM WĄTPIĄCYM polecam !

    Pozdro