PracaGrupypl.praca.dyskusjeWolontariat? Jak od strony prawnej? › Wolontariat? Jak od strony prawnej?
  • Data: 2005-05-21 09:37:51
    Temat: Wolontariat? Jak od strony prawnej?
    Od: Daniel Rogas Roginski <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Umowmy sie, ze pomijal bede nazwy itp.

    W ramach wolontariatu prowadze strone internetowej pewnej placowki
    edukacyjnej (ja rowniez wykonalem te strone). Przekazuja także wykonane
    przezemnie zdjecia (do uzytku WWW, oraz prospektow.) Nie biore za to
    pieniedzy, nie chce tez brac. Mysle jednak, ze takie doswiadczenie (5
    lat) mogloby mi sie przydac kiedy po skonczeniu studiow bede staral
    sie o prace i stad moje pytanie.

    Jak zalatwic to od strony prawnej? Czy wystrarczy, ze po 5 latach
    wspolpracy dostane zaswiadczenie, ze w latach XXX wykonywalem to i to
    dla YYY?

    Moze lepiej spisac umowe? Jesli tak to jaka? moze ktos ma przykladowa
    tresc?

    Wszelkie sugestie by brac za to kase, pouczenia o psuciu rynku prosze
    pozostawic dla siebie.

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    --
    Daniel 'Rogaś' Rogiński