PracaGrupypl.praca.szukana › Wolne moce przerobowe

  • 1. Data: 2004-02-02 22:56:52
    Temat: Wolne moce przerobowe
    Od: "Krzysztof Gollnau" <k...@p...onet.pl>

    _UWAGA_ _UWAGA_
    Informuje wszystkich zainteresowanych, ze obecnie posiadam wolne moce
    przerobowe (a wlasciwie jedna, ale za to wydajna...) na polu
    produkcji/rozbudowy aplikacji MSAccess.
    Malo tego, z okazji pierwszej miesiecznicy Nowego Roku 2004 dorzucam rabaty na
    wykonane prace :)

    Oferuje dosc doglebna znajomosc tematu nie tylko na gruncie teoretycznym ale
    rowniez praktycznym, poparta kilkuletna praca m.in. jako programista
    MSAccess/VBA.

    If Potrzebujesz_Programisty_Access_VBA Then
    ZglosSieDoMnie
    End If

    Public Sub ZglosSieDoMnie
    Dim k as String

    k='Oto co proponuje ' _
    '1) Oferuje wykonanie w pelni dzialajacych i dostosowanych do Twoich
    wlasnych potrzeb programow do zarzadzania FIRMA *duza* lub calkiem *malutka*' _
    '2) ... lub rozbudowe juz istniejacych aplikacji o nowe raporty, funkcje
    programowe itp '
    '3) Programy w technologii jedno jak i wielo-stanowiskowej ze
    wspoluzytkowaniem danych [kilka/nascie stanowisk pracujacych na tych samych
    danych]' _
    '4) lub programy w technologii Klient/Server [tak samo jak powyzej, tyle
    ze wydajniej; na razie mniejsza o szczegoly... ]' _
    '5) Wlasne rozwiazania newralgicznych miejsc/punktow baz danych [np.
    oprocz systemowych, takze autorskie sposoby szyfrowania przechowywanych
    danych]'

    msgbox kom, , 'Moja oferta wspolpracy'
    Exit Sub
    End Sub

    Jestem z Gdańska, wiec bardziej interesują mnie oferty z tego rejonu Polski,
    choc przy wiekszych projektach nie ma to znaczenia.
    Forma wspolpracy: do uzgodnienia

    Krzysztof Gollnau