PracaGrupypl.praca.szukanaWitryny ASP.NET 2.0 + Grafika

  • 1. Data: 2007-08-14 11:42:11
    Temat: Witryny ASP.NET 2.0 + Grafika
    Od: "andrzej sz." <n...@o...pl>

    Witam oferuję szerokie możliwości współpracy w zakresie tworzenia
    grafiki :

    - Logotypy
    - Banery
    - Buttony
    - Layout'y

    oraz wszystko co związane z grafiką www i nie tylko - Ty zapytaj - ja
    wymyśle i zaprojektuje.

    oferuję także tworzenie stron w nowoczesnej technologii ASP.NET 2.0 w
    języku C#, z użyciem bazy danych
    na życzenie technologia AJAX.

    Możliwość tworzenia pełnego serwisu wraz z grafiką, layoutem i
    obsługą bazy danych.

    Chętnie podejmę stałą współpracę zarówno z rodzimymi firmami jak i
    zagranicznymi (najlepiej USA lub Anglia).

    Cechuje mnie dokładność, samodyscyplina, dotrzymywanie terminów oraz
    duża wyobraźnia no i oczywiście konkurencyjne ceny.