PracaGrupypl.praca.szukana › Witam!!!!!PILNE

  • 1. Data: 2004-06-30 19:30:15
    Temat: Witam!!!!!PILNE
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Mam na imie Dorota, ukonczyłam Policealne Studium ekonomiczno-informatyczne,
    teraz studiuje na UWM w Olsztynie (zaocznie), szukam pracy w branzy
    ekonomicznej, gdyż moje studia tez są w tym kierunku (bankowośc i finanse).
    Miałam staż w US, przyznali mi go na 9 miesięcy. Od końca roku 2003 szukam
    pracy lecz bez zadnych rezultatów. Bardzo prosze o kontakt mailowy osoby lub
    firmy (przedsiębiorstwa) poszukujacych osób takich jak ja.
    Potrafię obsługiwac komputer, oraz dosyć dobrze znam język angielski.
    Jeśli będzie potrzebne prześle swoje CV. W razie potrzeby podam swój numer
    telefonu.
    Tym czasem podaje swój mail na który prosze kierować jakies oferty lub
    propozycje.(d...@w...pl)
    Z góry dziękuję!!!