PracaGrupypl.praca.dyskusjeWielki problem z prywacierzem...Wielki problem z prywacierzem...
    From: "Kacper Piechowski" <p...@a...afraid.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wielki problem z prywacierzem...
    Date: Fri, 26 Mar 2004 22:10:54 +0100

    Witam serdecznie... kieruje to pytanie dla zorientowanych bo sam do nich nei
    naleze a krew mnei zalewa co sie dzieje na rynku pracy a mowa tutaj o
    k... prywaciarzach ... na jednego z takich h... trafilem i pracuje u niego
    juz 2 miesiace teraz zapowiada sie 3... jest fatalnie a moze nawet gorzej
    wyzysk maxymalny ...nie bede sie tu rozpisywal bo mam jedno pytanie...
    pracuje na umowe zlecenie i ale do tej pory nie podpisywalem z nikim zadnej
    umowy...podpisuje tylko odbior wyplaty... a moje pytanie brzmi.....czy po
    wzieciu zaliczki moge nastepnego dnia bez zadnych konsekwancji nie
    przyjsc po prostu do pracy..zakonczyc z nimi wspolprace w ten sposob(odebrac
    to ci mi sie nalezy)... spodziewam sie tylko grozby slownej ale czy moga
    zrobic cos wiecej i czy nie bede mial problemow z odebraniem swoich
    dokumentow od nich:):)..powtarzam nik ze ma nie podpisywal zadnej umowy
    tylko potwierdzenie odbioru wyplaty........ bardzo prosze o pomoc bo az
    krew mi sie gotuje w zylach na sama mysl o tych ludziach:):)

    pozdrawiam serdecznie.... nie zycze takich problemow :):)... powodzenia....