PracaGrupypl.praca.oferowanaWebmasterzy /zlecenie wykonania portalu turystycznego / cala Polska - zdalnie

  • 1. Data: 2003-02-10 18:09:05
    Temat: Webmasterzy /zlecenie wykonania portalu turystycznego / cala Polska - zdalnie
    Od: "JS" <e...@w...pl>

    Zlece wykonanie portalu turystycznego.
    (zawierającego informacje dla zwiedzajacych dany region)

    Technologia: html/php/mysql
    Termin realizacji: kwiecień/maj 2003

    Portal ma miec zawartosc podzieloną na regiony!
    (na przyklad oddzielne bazy danych: Pomorze, Mazury itp...)

    Przykladowe FUNKCJE na dzien dzisiejszy (sugestie mile widziane):

    1) Dla odwiedzajacych portal:

    - informacje o regionie
    - aktualne wydarzenia
    - gdzie spać (z podzialem na standardy i ceny)
    - gdzie jeść (z podzialem na rodzaj jedzenia)
    - gdzie się bawić (z podziałem na charakter imprezy)
    - gdzie się relaksować (też jakis podział)
    - co zwiedzać
    - lokalna pogoda
    - lokalne radia
    - pozyteczne adresy
    - jak dojechać do regionu
    - forum
    - ekartki
    - komentarze do informacji

    2) Dla reklamodawców:

    - logowanie i przeglądanie statystyk wyswietlanej reklamy
    - rozliczenia z administratorem portalu

    3) Dla administratora portalu:

    - pełna edycja zawartości bazodanowej portalu
    - administracja banerami i reklamami obiektów
    - panel rozliczen z reklamodawcami
    - moderowanie komentarzy

    ---

    Jesli chodzi o system posrednictwa reklamodawca - administrator (logowanie,
    statystyka, rozlizcenia)
    to proponuję spojrzeć na http://www.trojmiasto.pl/info/ oczywiscie
    plagiatowanie odpada - pokazję tylko podobne rozwiazanie ktore by mnie
    satysfakcjonowalo

    ---

    Proszę podać:

    1) koniecznie przybliżoną wycenę portalu (ogólnie)
    2) uzyte technologie
    3) przyklady prac

    Zastrzegam prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
    Mozliwa dalsza wspolpraca po wykonaniu portalu.

    Pozdrawiam,

    Jarosław Szyszkowski,
    e...@w...pl