PracaGrupypl.praca.szukana › Webmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java

  • 1. Data: 2005-06-22 22:20:59
    Temat: Webmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java
    Od: Marco <w...@u...wroclaw.pl>

    Witam!
    Podejmę się stworzenia serwisu WWW w oparciu o wymienione w temacie
    technologie. W grę jak najbardziej wchodzi również podjęcie stałej
    współpracy z firmą zajmującą się projektowaniem i tworzeniem e-witryn.
    Preferuję pracę zdalną, jednakże na okres wakacji byłbym zainteresowany
    również pracą o podobnym charakterze w siedzibie firmy (na terenie
    Wrocławia).
    Zapraszam na moją stronę domową: wodzu.unix.wroclaw.pl, zawierającą
    moje CV, portfolio oraz parę innych rzeczy.
    Osoby zainteresowane moją ofertą proszę o kontakt e-mailowy
    (w...@u...wroclaw.pl bez -NO-SPAM).

    Pozdrawiam,
    Marco