PracaGrupypl.praca.szukanaWebmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java

  • 1. Data: 2004-02-05 10:30:00
    Temat: Webmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java
    Od: Marco <w...@p...bajo.pl>

    Witam!
    Podejmę się stworzenia serwisu WWW w oparciu o wymienione w temacie
    technologie. W grę jak najbardziej wchodzi również podjęcie stałej
    współpracy z firmą zajmującą się projektowaniem i tworzeniem e-witryn.
    Interesowałaby mnie praca w biurze na terenie Wrocławia (lub okolic) lub
    praca zdalna. Pracuję na 1/2 etatu (jako nauczyciel przedmiotów
    informatycznych), w związku z czym dysponuję sporą ilością wolnego
    czasu, który mógłbym poświęcić programowaniu serwisów WWW.
    Zapraszam na moją stronę domową: www.marco-wodzu.webpark.pl - znaleźć
    można na niej moje CV oraz opis dotychczasowych dokonań (portfolio) +
    jeszcze parę innych rzeczy.
    Osoby zainteresowane moją ofertą proszę o kontakt e-mailowy
    (w...@p...bajo.pl bez -NO-SPAM).

    Pozdrawiam,
    Marco

    --