PracaGrupypl.praca.szukanaWebmaster/ Webdesigner [Warszawa]

  • 1. Data: 2004-07-06 06:50:24
    Temat: Webmaster/ Webdesigner [Warszawa]
    Od: "raku" <r...@g...pl>

    Szukam pracy stalej lub zlecen.
    Programuje w PHP, Javascript, HTML, CSS, Flash. Znam PostgreSQL,
    MySQL.
    Wykonalem m.in. strony sixt.pl, altea.seat.pl. Potrafie tworzyc sklepy
    internetowe, CMSy (takiego uzyłem w altea.seat.pl), mam doswiadczenie
    w e-learningu (portal studencki) , mam takze doswiadczenie w tworzeniu
    prezentacji multimedialnym oraz w grach komputerowych ( udzial w tworzeniu
    gry "Archangel").
    Znam takze Linuxa, sieci komputerowe, systemy Windows 98/NT/XP/2000
    Z wykształcenia jestem informatykiem.
    Prosze sie kontaktowac ze mna pod e-mail
    rakupl-praca@[nospam]o2.pl