PracaGrupypl.praca.szukana › Weblogic Administrator / Administrator WWW - praca

  • 1. Data: 2006-05-09 11:36:26
    Temat: Weblogic Administrator / Administrator WWW - praca
    Od: "Bullet" <k...@g...com>

    Witam,

    nie wiem czy w ogole ktos tu zaglada ale dam ogloszenie :)

    Szukam pracy jako Weblogic Administrator.
    Ostatnio przez 5 lat pracowalem jako Administrator WWW w PTK Centertel
    - teraz ORANGE.

    Mam:
    5-letnie doświadczenie w: BEA WebLogic 6.1 - 8.1 (Certyfikat z WL7.1
    oraz WL9)
    6-letnie doświadczenie w: iPlanet /SunONE / UNIX
    7-letnie doświadczenie jako: Webmaster / Administrator WWW

    Moje CV w języku angielskim dostępne jest na stronie
    http://krissofo.3sh.pl do którego serdecznie zapraszam.

    Interesuje mnie kontrakt lub umowa o prace.
    Istnieje takze mozliwosc, ze moge pracowac jako podwykonawca firmy 3sh
    ( PLUSY - moje wynagrodzenie firma moze sobie wrzucic w koszty)

    Pozdrawiam
    Krzysztof Sarna