PracaGrupypl.praca.szukanaWebMaster szuka pracy (najlepiej na stale, ale okresowa tez moze byc :)) - [3miasto]

  • 1. Data: 2004-05-13 19:57:38
    Temat: WebMaster szuka pracy (najlepiej na stale, ale okresowa tez moze byc :)) - [3miasto]
    Od: Noose <n...@p...wp.pl>

    Jestem mlodym (18lat) webmasterem z 3miasta.
    Potrafie poslugiwac sie biegle HTML'em, CSS, PHP (z obsluga MySQL,
    aktualnie ucze sie obslugi SMARTY oraz PostgreSQL),... Jezeli bedzie
    taka potrzeba moge sie doszkolic w jezykach takich jak JavaScript,
    DHTML, XML, XHTML, ASP.
    Jestem bardzo kreatywny i komunikacyjny. Zawsze wyrabiam sie z terminem.
    Za swoje uslugi biore uczciwe ceny (dostosowane do zamowienia, ale nie
    za wysokie).

    Jezeli ktos jest zainteresowany (np. portfolio) to zapraszam na mail:
    n...@t...pl