PracaGrupypl.praca.szukanaWebMaster (PHP + MySQL)-- 3Miasto/Zdalna

  • 1. Data: 2005-04-18 05:55:06
    Temat: WebMaster (PHP + MySQL)-- 3Miasto/Zdalna
    Od: Noose <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl>

    Witam.
    Jestem WebMasterem z 2 letnim doswiadczeniem. Strony ktore tworze
    zawsze sa rzetelnie wykonane i terminowo oddane do uzytku. Jezeli
    zlecenie wymaga jakiejs nowej technologii to z checia sie z nia zapoznam
    (jestem czlowiekiem ktory szybko sie uczy nowy technologii
    internetowych). Po zdaniu matury (tj. polowa maja) bede uczeszczal na kursy:
    - Cisco&Sun - JAVA
    - Cisco&Sun - Unix (Solaris dokladniej).
    Jezeli ktos jest zainteresowany to zapraszam na @ ( noose [at]
    thc.net.pl ) po portfolio.

    Pozdrawiam,
    Pawel Kobylak