PracaGrupypl.praca.szukana › Wdrożeniowiec/Specjalista IT/Kraków

  • 1. Data: 2003-12-09 09:16:16
    Temat: Wdrożeniowiec/Specjalista IT/Kraków
    Od: "Sebastian Brzegowy" <v...@i...pl>

    W związku ze zmianami ekonomicznymi u mojego poprzedniego pracodawcy i
    propozycją drastycznego obniżenia mojego uposażenia i zmiany umowy nasze
    drogi musiały się rozejść.
    Dlatego też oczekuję poważnych propozycji od poważnych firm o ugruntowanej
    pozycji i dobrej sytuacji ekonomicznej.
    Nie interesuje mnie wynagrodzenie w pełni prowizyjne, ani zbliżone.
    Posiadam referencję i jestem wartościowym pracownikiem !
    Odpowiem tylko na wybrane oferty!