PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWawer => DevOps Engineer - Java ecosystem <=

  • 1. Data: 2016-11-02 09:00:03
    Temat: Wawer => DevOps Engineer - Java ecosystem <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/6200-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>
    *****
    ***** DevOps Engineer - Java ecosystem
    *****

    ***** Job description:

    * support software development process - implement new element, manage
    and extend existing
    * delivery and deployment system
    * support quality effort through application of best practices, unit
    and integration testing, and developers tests
    * preparation of required documentation

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * have proven track of record in configuration management function in
    software development area
    * have experience of quality driven software development process
    * understand process of continuous integration, release management and
    deployment, and application of such in large and diverse
    infrastructure
    * understand Java and JavaEE ecosystem
    * an experience with tools like Maven, Hudson, Jenkins, Subversion,
    Git and Nexus including extending and writing plug-ins highly
    appreciated command solid understanding of data management systems
    and SQL language

    ***** Good to have skills:

    * love to solve problems with elegant and robust solution
    * drive to closure and are pragmatic and focused on results
    * enjoy technology and learning new skills
    * love to work with low level software components and integration
    problems
    * fluent English both verbal and written is a must
    * like to work for a commercially stable and expanding international
    company
    * good team worker with the ability to work independently
    * have a sense of humor

    ***** We can offer you:

    * stimulating work environment focused on teamwork and product quality
    in a dynamic and flat organization
    * platform to continuously increase your skills and provide access to
    best-in-class banking technologies
    * at the beginning of your engagement and ongoing we will provide you
    with all trainings and knowledge necessary to successfully fill
    out your new role
    * we offer a competitive salary

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/6200-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1611
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=7a92ab1de210732ec8d957178c2bc3de