PracaGrupypl.praca.oferowanaWawa, kredyty, ubezpieczenia

  • 1. Data: 2003-06-16 12:09:04
    Temat: Wawa, kredyty, ubezpieczenia
    Od: "Anna Kożuchowska" <a...@b...com.pl>

    Poszukuje osoby/osob, ktore zajmuja sie kredytami i /lub ubezpieczeniami.
    Praca w ag. nieruchomosci, glownie wiec chodzi mi o kredyty mieszkaniowe i
    ubezpieczenia nieruchomosci.
    Koncepcja jest nastepujaca:
    Wiekszosc klientow wspolpracujacych z biurem bierze kredyt na zakup
    nieruchomosci. Chce aby taka osoba uzyskala u nas informacje o dostepnych na
    rynku kredytach i by przez nasze biuro zostala skierowana do danego banku.
    Taka osoba musi ubezpieczyc nieruchomosc, ubezpieczyc sie na zycie i taka
    usluge rowniez powinna u nas otrzymac. Moim celem jest to, by klient ktory
    raz zadzwoni do biura, otrzymal tu wszystko, co jest mu potrzebne.
    Nie ograniczam sie do klientow kupujacych u nas nieruchomosc, mam na mysli
    szerokie grono poruszajacych sie po rynku klientow. Duza liczba kupuje
    mieszkania bezposrednio, a posilkuje sie kredytem. Chce aby taki czlowiek
    zamiast sam szukac, przyszedl do nas i otrzymal wszelkie niezbedne mu
    informacje i za naszym posrednictwem wspolpracował z bankiem czy
    towarzystwem ubezpieczeniowym.
    Koncepcja ta jest na etapie tworzenia, wiec wymaga jeszcze troche pracy i
    wysilku. Dlatego tez poszukuje osoby/osob chetnych do wspolpracy, oczekuje
    zaangazowania i pomyslow. Zakladam iz na poczatku bedzie to raczej praca
    dodatkowa

    Anna Kożuchowska
    a...@b...com.pl

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp