PracaGrupypl.praca.szukana › Wawa, kobieta 26l, szukam dodatkowej pracy

  • 1. Data: 2005-01-07 20:04:25
    Temat: Wawa, kobieta 26l, szukam dodatkowej pracy
    Od: "Anna" <a...@i...pl>

    Witam,

    szukam pracy dodatkowej, po godzinie 17.
    Mam 27 lat, po studiach, sympatyczna, rozsądna, optymistka.
    - mogę pracowac w biurze, wykonywac wszelkie prace biurowe (znajomość
    komputera, internetu, urządzeń biurowych). Nie boję sie "papierologii" -
    jestem dokładna i sumienna,
    - mogę uczyć dzieciaki, pomagac w lekcjach, jestem umysłem ścisłym-
    predyspozycje w kierunku matematyki, jednak pisanie tekstów, wypracowań nie
    sprawia mi problemów. Umiem przekazywać wiedzę, jestem cierpliwa, potrafie
    zmotywowac do nauki,
    - moge zajmowac sie dziećmi. Co prawda nie posiadam referencji, ale dzieci
    mnie lubią, mam pomysły i potrafię zorganizowac zajęcia,
    - mogę sprzątac, robic zakupy itd.
    - umiem szydełkować, robić na drutach, wyszywać :) Może komuś potrzebna jest
    pomoc w tych dziedzinach?
    - przepiszę teksty, prace

    Nie boje się pracy, lubię wyzwania, szybko się uczę. Byc może komuś będę
    potrzebna? :)

    Pozdrawiam
    Anna
    a...@i...pl