PracaGrupypl.praca.szukanaWawa-inż.informatyk,Project Manager,MCP-W2K,Linux Szuka Pracy

  • 1. Data: 2005-05-30 18:51:42
    Temat: Wawa-inż.informatyk,Project Manager,MCP-W2K,Linux Szuka Pracy
    Od: "IT" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Doświadczenie zawodowe :

    - własna działalność poligraficzna
    - prowadzenie serwisu w firmie informatycznej
    - specjalista IT
    - support dla klientów w firmie informatycznej, współpraca i działania w
    porozumieniu z supportem zagranicznym
    - Project Manager - Technologie Mobilne, Wi-Fi
    - angielski na poziomie FCE, Upper
    - prawo jazdy "jeżdżone"

    Szukam wymagającej, ciekawej pracy za dobre pieniądze z dużymi możliwościami
    rozwoju, nie interesuje mnie praca polegająca na siedzeniu za burkiem i
    klepaniu ofert, chętnie zajęcie z nielimitowanym czasem pracy.

    Dokładne CV prześlę mailem na życzenie.

    mailto : u...@o...pl

    Pozdrawiam...

    Paweł